به نظر شما عملکرد رسانه ملی در ماه مبارک رمضان چگونه بود؟ 
نظرخواهی/
«خبرگزاری دانشجو» قصد دارد نظرات مخاطبان در خصوص کیفیت برنامه‌های تلویزیون در ماه مبارک رمضان در حوزه سریال‌ها، برنامه‌های افطار و سحرگاهی، بررسی عملکرد تلویزیون در مقایسه با سال‌های گذشته و دیگر موارد در قالب گزارش تفصیلی تنظیم و منتشر کند..
تعداد نظرات: ۵۹
بانوی خراسانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
سریالها اول: مدینه بعد با کمی اقماض نسبت به برنامه هفت سنگ در درجه دوم... ماه عسل بد نبود بعضی از قسمتهاش مثل جانباز بزرگواری که اوردند و اون خانومی که ته چاه مونده بود واگر نه بقیه برنامه هاش تعریفی نداشت.... برنامه های سحرگاه خیلییییییییییی بد دوسالی هست. از روزی که فرزاد جمشیدی نمیاد سحرها برنامه حال و هوای قبل و نداره..... فقط شبکه استانی خودمون خراسان رضوی عالی کارکرد... تلاوتهای قران روزها هم بد نبود... از سالهای گذشته کمتر کار کرده بودند... فقط جمع خوانی قران باشکوه تر بود والا هیچچچچچچچ برنامه جدید و جذابی که جذب بکنه نداشت این و میگم طبق نظر 20 الی 30 تا از بچه های مسجدمون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
برنامه سفره های همدلی شبکه خراسان رضوی و برنامه سحرش هم خیلی خوب بودن...
محمدامین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
به نظرم مدینه از همه بهتره بود ، موضوعش تکراری بود ولی کشش داستانی بسیار بسیار خوبی داشت. هفت سنگ مزخرفترین سریال بود واقعا مزخرف و بی هدف ساخته شده بود.ماه عسل هم اکثر موضوعاتش تکراری بود
یاعلی
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
سلام
هفت سنگ که فوق العاده بود.تا جایی که حتی رسانه های خارجی هم بهش اشاره کردند
مدینه هم خوبه برا اسپانسرش یه درسی داشته باشه
برنامه افطار شبکه قرآن فوق العاده بود.خدا خیر بهشون بده و انشاالله به جای شوهای تلویزیونی مثل ماه عسل این دست برنامه ها تولید بشه
ماه عسل که گل کاشت.از دخترنابینایی که پدرش پیدا شد و تکذیب کرد تا زیر سوال بردن حکم الهی قصاص .دیگه دیگه
برنامه شبکه یک سحر نسبتا بد نبود.البته مردم به عادت بیشتر سراغ رادیم میرن در سحرگاه ولی خوب ضعف برنامه های سحر به خاطر ضعف فکری هست که پشت تولید برنامه وجود داره که ضعیفه
معمولا سال به سال دریغ از پارسال هستش صداو سیمای محترم و کیفیت کلی بسیار پایین بود
به جای باند بازی های صداو سیما بهتره سراغ فکرمعتقد به فرهنگ اسلامی برن مسئولین محترم
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
سلام متاسفانه شما هميشه شبكه هاي مجازي رو دنبال نميكنيد تا متوجه بشيد خبري كه درباره پدر فاطمه عزيز داده شده غرض ورزي برخي حسودان بوده و كاملا تكذيب شده و خود جناب عليخاني هم به اين موضوع اشاره كردن و بايد بابت اين تهمت كساني كه به دروغ اين مطلبو عنوان كردن از عوامل اين برنامه عذر خواهي كنن!درمورد قصاص هم كه جاي حرفي باقي نميمونه چون اين نظر شخصي شما و بعضي دوستان هست وگرنه اينطور نبوده!پس خواهشمند است بدون اطلاع قبلي برنامه هاي با محتوا رو زير سوال نبريد!باتشكر از جنابعالي!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
سریال ها افتضاح
برنامه های زنده فقط ماه عسل افت نداشته ( از اونایی که دیدم ) ( یاد آقای فرزاد شریفی - اگه اسمشون رو درست گفنه باشم - تو برنامه سحر به خیر )
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
فرزاد جمشیدی
یادش به خیر
عالی بود برنامه سحر ایشون
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
فرزاد جمشیدی :دی
حکیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
ماه عسل عالی بود
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
کلا هیچ کدوم از سریال ها و برنامه های مناسبتی تلویزیون را نگاه نکردم، یک زمانی سریال های طنز داشت مثل خانه به دوش رضا عطاران که همه را با تمام وجود می خنداند، کل خانواده برای تماشای آن دور هم جمع می شدند اما الان چی؟؟ آخه یکی نیست بگه به جای این همه برنامه بی کیفیت یک برنامه درست و حسابی درست کنید بودجه صدا و سیما را اینقدر بیخود و بی جهت اسراف نکنید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
نیمه اول ماه که به فوتبال و والیبال گذشت و کوفتم شد.
سریالا هم اصلا فایده نداشت.
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
به نظر من اصلا توی تلویزیون ایران خلاقیت نیست الان چند ساله که ماه رمضون ماه عسل داره هر سال صبر کن قبل افطار آقای علیخانی بیاد ؟ بعدم موضوعات تکراری و احساس می کنم مهمونایی رو که هم یکسس دو سال اخیر آوردن خیلی شعاری حرف می زنند.تابلویه اصن از قبل فکر کردن که چه شعاری بدن . برنامه هم با آهنگ و فضای رمانتیک بیننده رو احساساتی می کنه .
یا که هر سال عید یا ماه رمضون کارهای آقای مقدم رو باید ببینیم .
انگار فقط تلویزیون توی یه زمان های خاص فقط مختص یک افراد خاص میشه که برنامه هاشون رو به نمایش بزارند .
نه خلاقیتی نه چیز جدید فقظ برنامه ها با موضوعات تکراری .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
افتضاح بود افتضاح .

مردی تأییدش کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
از نظر من برنامه ماه عسل با اجرای آقای علیخانی خیلی عالی بود مثل تمام سالهایی که ایشون و گروهشون برنامه سازی کردن...توی سریالها هم سریال مدینه رو بیشتر پسندیدم البته هفت سنگ هم خوب بود...
پوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
هفت سنگ که یه کپی از فیلم امریکایی بود و اصلا اثری از ارزش و فرهنگ ایرانی توش نبود . مدینه ربطی به ربا خواری نداشت صرفاً فیلم زن سالاری بودش و مدام بی عرضه گی مردا رو نشون میداد. فاخته ربطی به کودک و نوجوان نداشت بچه ها ازش چیزی نفهمیدن.ماه عسل مثل همیشه بودش. ولی بهترین برنامه: جشن رمضان شبکه تهران بودش که آرزوی بچه یتیمارو برآورده می کردند ،مردمو یاد بچه یتیمای دورو برشون انداخت . امام علی وصیت کردند که شمارو به خدا یتیمان رو از یاد نبرید که گاهی گرسنه باشند و گاهی سیر .
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
سریال های ماه مبارک هر سال ضعیف تر از سال قبل ساخته می شود!!
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
مدینه هم با اون اسپانسرش..فقط مونده بود لب دریام بنر اون موسسه رو بزارن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
هفت سنگ افتضاح بود افتضاح
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
واقعا که جای تاسف داره...این همه تبلیغات میشه ضد ماهواره ولی اصلا جایگزین مناسبی به مردم داده نمیشه،نه تنها سریال های ماه مبارک بلکه در ماه های دیگه هم شاهد برنامه های جذاب و آموزنده ای نیستیم...یه سری کارهای کاملا بی هدف...مثلا در مورد ربا میشه خیلی کارای بهتر از این انجام داد.به نظر من هم امسال فقط ماه عسل بود که به قوت خودش باقی مونده بود
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
با سلام.سریال های هفت سنگ و مدینه با واقعیات خانواده ی ایرانی فاصله داشتند و معلوم بود که بازیگران در حال نقش بازی کردن بودند و
در کل حالت واقعی نداشت. سریال هفت سنگ به تنهایی خود یک تهاجم فرهنگی به حساب می آمد. به دلیل دروغگویی و روابط سرد خانوادگی که به ایرانی ها شباهتی نداشت ، مردی که در خانه نشسته و زن مخارج خانه را تأمین می کند ، محسن که اکثر اوقات در خانه است اما در رفاه مالی نیز زندگی می کند و .....***برنامه های ماه عسل و شهر باران خوب بودند.
فاطمه اسدالهي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
دربرنامه هاي مناسبتي واقعا"جاي برنامه آقاي فرزاد جمشيدي بسيار خالي است.
وساير برنامه هاهم شايد اندكي ماه عسل.
آسمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
از سریال ها مدینه بدک نبود گر چه باز هم لحن غیر مأنوس نوشته های سعید نعمت الله اعصاب آدمو خرد می کرد.
ماه عسل هم امسال رغبت زیادی به دیدنش نداشتم ولی بعضی از قسمتاش بد نبود ولی در کل برنامه جشن رمضان به نظرم خیییلی بهتر بود.
قندپهلو هم که جای خودش رو داره!
Ermia
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
سریال که من کلا نگاه نمی کنم و وقتم رو پای سریال های آبکی ایرانی تلف نمی کنم، مگه سریال هایی مثه شوق پرواز و مختارنامه و... که واقعا ارزش دیدن رو داشته باشه. اما سریال هفت سنگ رو دو سه بار اتفاقی دیدم اصلا جالب نبود و کاملا مشخص بود یه کپی صفر تا صد از سریال های خارجیه! در مورد برنامه ها هم من برنامه شهرباران داریوش کاردان رو خیلی پسندیدم و برنامه خیلی مفیدی بود با قسمتهای متنوع و البته اجرای پخته داریوش کاردان، و هر شب بعد از دیدن قسمت اول ماه عسل، اونو تا انتها با خانواده دنبال می کردیم. ماه عسل هم در کل خوب بود ولی متاسفانه سوژه هاش دیگه خیلی تکراری شدن و خیلی هاش سر افطار با اعصاب مردم بازی می کن من جمله سوژه های قتل و جنایت و بخشش گرفتن های زوری احسان علیخانی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
ولی خدایی برنامه های امسال نسبت به سال های قبل بهتر بود، علی الخصوص سریالاش... لااقل دیگه مثه سالهای قبل یه مشت موضوعات ماورائی و جن و شیطان به خورد مردم ندادن، همین که بالاخره اینو فهمیدن خودش خیلیه به نظرم :))
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
امسال هم مثل سال های گذشته صدا و سیما با پخش سریال های مختلف به احسن وجه توانست مردم را از رفتن به مسجد و هئیات مذهبی باز دارد
برنامه سحر گاهی شبکه یک ب خصوص بخش قرائت وصیت نامه بزرگان و شهداء بسیار خوب بود
برنامه سحر گاهی شبکه 3 بخش سخنرانی عالم ربانی و کم نظیر حضرت آیت الله العظمی ضیاء آبادی عالی بود
پوشش مراسم شب قدر هم راضی کننده بود
ebbi
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
یک کلام افتضاح
یک هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
هر سال بدتر از پارسال!!!
در سریال مدینه موضوعی که انتخاب شده بود خوب بودو معضل فعلی جامعه است اما متاسفانه اصلا خوب بهش پرداخته نشده بود.70%این سریال که به نگاه و راه رفتن و نمایش صحنه های مرتبط با اسپانسر و مسیر جاده شمال تهران گذشت!!!واقعا این سریال را میشد توی 15 قسمت تمام کرد و صحنه های زائد و حوصله سر ببر زیاااااااااااد داشت.یه سری صحنه ها هم که واقعا مسخره بود!!!مثه سنگ زدن روحی به سر مدینه!!
واقعا نویسنده و کارگردان چه حسی نسبت به مخاطب داشتند؟؟
به نظرم مدینه از ضعیف ترین کارای آقای مقدم محسوب میشه
ضمنا حضور بازیگر به صورت هم زمان در دو سریال باشخصیتای متفاوت اصلا جذاب و جالب نبود و ارتباط گرفتن مخاطب با نقش را مشکل میکرد(بازیگر نقش روحی و عبدی در مدینه و محسن و لیلا در هفت سنگ)
یک هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
واما سریال هفت سنگ که از مزخرفترین سریال ماه رمضان بود.سریالی که از بیشتر جهات(سبک بازی،موسیقی متن،فیلم برداری و ...)به سریالهای غربی شبیه بود و چشممان روشن ترکه کپی برابر اصل سریال خانواده ی مدرن آمریکایی بود منهای قسمت بوووووووووق که انگار منت گذاشتندو تخفیفمان دادند و این مدل جدید غربی رادر ماه رمضان تبلیغ نکردند.(واقعا پخش این سریال در ماه رمضان بیش تر تر آتیشم زد)
عایادرسته که بهترین زمان بعد از افطار(ساعت 9)که اغلب خانواده درکنارهم هستندبه پخش چنین برنامه هایی اختصاص داده شود؟( زمانی که میشه بهترین مفاهیم راانتقال داد)
عایامابرای این انقلاب کردیم مردم؟
یادسریال های آموزنده گمگشته،متهم گریخت،خانه به دوش و... به خیر
فاخته را ندیدم اما به نظرم سریالها امسال هیچ تناسبی با رمضان نداشت
شاعر درباری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
به نظرم "مدینه" نسبت به بقیه بهتر بود.ولی موضوعش تکراری بود و یه جاهایی از واقعیت فاصله گرفته بود.
هفت سنگ بسیار افتضاح بود و اصلا شباهتی به خانواده های ایرانی نداشت و یک سبک زندگی خیلی متفاوت رو اراوه می داد.
ماه عسل هم خوب بود.اما یه سری از موضوعات تکراری بود و یه جاهایی هم خیلی کام مخاطب رو تلخ می کرد.ولی دعوت از جانباز عالی بود.
در کل برنامه ها افت خیلی شدیدی نسبت به پارسال داشتن.
یا علی مدد...
یک هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ماه عسل93به غیرازچندموضوع نسبت به سالهای پیش ضعیفتربودبه نظرم باید تحولی جدید دراین برنامه اتفاق بیوفته که واقعا ریتم تکراری پیدا کرده.
بهترین و موثرترین برنامه زنده قبل از افطار «یک شهرضیافت»با اجرای هنرمند اصفهانی حسن اکلیلی از شبکه اصفهان بود که بابرنامه هایی که داشتند هرشب بامشارکت مالی مردم خیر یک زندانی ازجرایم غیرعمد آزادمیشد وواقعالحظات قبل از افطار معنوی وشادمیشد و حس نوع دوستی وبخشش را در مردم تقویت کرد.
همشهری های عزیز اگه موافقند تایید کنند.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
سلام
واقعا کار خوبی کردید.
اگه بتونید به صورت گزینه ای هم نظرسنجی کنید که راحت تر بتونید تو رسانه ها بازتاب بدید(که حتما باید این کارو بکنید) بهتره.

در کل امسال خیلی ضعیف بود. مخصوصا شبکه سه.
اما موضوع ربا که شبکه یک بررسی کرده بود موضوعی تکراری ست متاسفانه.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
سریالها هیچکدوم خوب نبودن. از برنامه ها هم ماه عسل و جشن رمضان رو بیشتر از بقیه دوست داشتم.
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
به نظر من در کل بسیار بد بود
مخصوصا سریال ها اصلا کسی رغبت نداشت بعد افطار تلویزیون روشن کنه
ماه عسل از همه بهتر بود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
من کلا بامدینه خیلی حال کردم و حالم از هفت سنگ بهم خورد
asemon
United States of America
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
به نظرم تنها برنامه ی که امسال همچنان به قوت خودش باقی موند ماه عسل بود که حتی مخاطباش بیشترهم شدن وتاثیرگزار تراز سالهای قبل...واقعا باید به اقای علیخانی وتیمش خسته نباشید گفت به خاطر برنامه فوق العادش واقعا که ماهمونو عسل کردن...خداقوت همگی
کسایی هم که میگن ماه عسل ضعیف یوده ماه عسلو باید عمیق درکش کرد تاازش درس بگیری
سریالهاهم که من اصلا نمیدیدم چون هیچ جذابیتس نداشتن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
به نظر من برنامه ماه عسل امسال هم مثل هميشه با اجراي آقاي عليخاني عالي بود واقعا بايد به آقاي عليخاني و تيمشون خسته نباشيد گفت و ازشون تشكر كرد.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
به نظرم سریال ها امسال اصلا از کیفیت خوبی برخوردار نبودند، کم کم سوژه ی ساخت سریال ها داره تکراری میشه... اگربخوام به سریال ها نمره بدم باید به سریال مدینه نمره ی 15، سریال فاخته نمره ی 8 و سریال هفت سنگ هم نمره ی منفی بدم!
بهترین برنامه ی پخش شده در ماه رمضان ماه عسل بود که خداروشکر امسال هم مثل هرسال سوژه ی خاص کم نداشت
زهرا
Germany
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
برنامه ماه عسل و سریال مدینه جز بهترینها بودند ... علی الخصوص برنامه ماه عسل چون راوی خود خود خود مردم هست
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ماه عسل تنها برنامه ای بود که با جون و دل با خانواده میشستیمو میدیدم و انصافا درس میگرفتیم،دست همه عوامل بالاخص احسان گل درد نکنه و حسابی خدا قوت،حرف ندارند و عالی هستند
مهران
United States of America
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
سلام...من خیلی نتونستم سریال ها رو دنبال کنم و فقط چند قسمت دیدم از هر کدوم...حرف تازه ای نداشتن و جذاب نبودن...اما تقریبا همه ی قسمت های ماه عسل رو دیدم و به نظرم مثل سال های قبل آموزنده بود و دیدنش لذت داشت...سوژه های خوبی رو روایت میکرد و بیننده رو با خودش همراه میکرد...
سیلواری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
سلام..مطمئنا خیلی برای ماه مبارک زحمت کشیده شده بود و خسته نباشید میگیم.ولی اگر ماه عسل و مدینه رو حذف میکردیم هیییییچ حرفی برای گفتن نداشتند.حتی شبکه های دیگه سعی نکرده بودند یک تحول یا خلاقیت در برنامه سازی انجام بدن که همچنان ماه عسل روی همه شبکه ها سایه اش سنگینی نکنه.مدینه هم واقعا عالی بود.هفت سنگ فقط بخاطر زمانش که بعد افطار بود مردم به اجبار و نه از روی رغبت نگاهش کردند.در کل ماه عسل و مدینه بااینکه انتقادهای جدی هم وارده ولی بهترین برنامه ها بودند که با اختلاف زیادی نسبت به برنامه های دیگه بیشترین ببیننده رو به خودشان اختصاص دادند.
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
سلام
به نظرم ماه عسل امسال بسیار تاثیرگذار و جذاب بود...ممنون ار آقای علیخانی و گروهشون
امیدوارم همیشه پابرجا بمونن و ماه عسل فقط با این گروه ماه عسل میشه...
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
سلام
به نظرم ماه عسل امسال بسیار تاثیرگذار و جذاب بود...ممنون ار آقای علیخانی و گروهشون
امیدوارم همیشه پابرجا بمونن و ماه عسل فقط با این گروه ماه عسل میشه...
سلاممممم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
... سلامممممممممممممممممم .... بازم مثله هر سال با ماه عسل بزرگ شدیدممممممممممم... مرسی از همه ی عواملش
فرناز18ساله
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
برنامه ماه عسل فوق العاد بود خیلی عالی الان که ماه رمضون تموم شد....دیگم ماه عسل نی....نمدونم چجوری اون حاله خوبو دم افطار پیداکنم....اصن روحمون گره خورده بود باروحه ماه عسل.....خیلی برنامه خوبی بود ایشالا ساله دیگم ماه عسله تیم علیخانی باشه.....
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ماه عسل مثه هرسال فوق العاده بووووود...اجراي اقاي عليخاني عاليه و به نظرم بهترين گزينه براي ماه عسل ايشون هستن.

اما سريال ها واقعا داره افت ميكنه...نسبت به بقيه مدينه بهتر بود
سودابه
United States of America
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ماه عسل که همانند سال های گذشته پر قدرت و خوب ظاهر شد ...یه خدا قوت ویژه به تیم ماه عسل که ساعات نزدیک به افطارمون رو عسل می کنن

از سریال ها من و خانوادم بر خلاف نقداییی که به سریال هفت سنگ شده ، خیلی این سریال رو دوست داشتیم و مطمئنن دلمون براش تنگ میشه

بعد هفت سنگ مدینه
صداقتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
امسال اصلا سریال دنبال نکردم.فقط به همراه خانواده ماه عسل را دنبال کردیم و بسیار هم لذت بردیم.
واقعا برنامه خوب و عالی هست و بهتر از سالهای گذشته...
از اقای علیخانی و همکارانش که تلاش کردن ممنونم
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
برنامه ی ماه عسل مثل همیشه عالی بود... بیصبرانه منتظر ماه عسل ۹۴ ام!
دوستانی هم که این برنامه رو دوس نداشتین مجبور نبودین نگاش کنین... هم تا آخر نگاش میکنین هم ازش ایراد میگیرین...
par
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
امسال ماه عسل از همه بهتر بود .فکر،ایده ،خلاقیت وتلاش ماه عسلی ها ستونی است مثل هرسال؛ وهمین موارد و موارد دیگر ماه عسل رو جذاب تر ودیدنی تراز هرسریال وبرنامه ی دیگر کرده.امیدوارم این برنامه همچنان پابرجا بماند....
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ماه عسل محشر بود واقعا هرسال داره بهتر از سال قبلش میشه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
امسال ماه عسل کولاک بود خیلی خوب بود مثل همیشه تیم کاربلدو با ایده های ناب و خلاق بود که به بهترین وجه ممکن از پسش براومدن
احسان و عوامل خسته نباشید
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ماه عسل عالی بود مثل همیشه از همه ی گروه که تلاش کردن برای ساخت این برنامه تشکر میکنم و خسته نباشید میگم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ما که خانوادگی کثله هر سال ماه عسلو نگاه کردیم ... و خیلی چیزام ازش یاد گرفتیم ...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ماه عسل مثل همیشه بهترینه
مريم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
با سلام...
امسال سريالهاي ماه مبارك رمضان از بي محتوا و بي مزه بودن چيزي كم نذاشتن!در بين تمام برنامه ها جا داره از برنامه اي مثل*ماه عسل* قدرداني كرد كه واقعا در دلها جاي خودشو تثبيت كرده!در بين 5سالي كه از پخش برنامه با اجراي آقاي عليخاني ميگذره برنامه هنوز مخاطبي كه بايد داشته باشه رو حفظ كرده و با اطمينان كامل ميشه گفت بهترين برنامه مناسبتي هست كه تابحال اينهمه طرفدار جمع كرده!البته نقدهاي زيادي به برنامه وارد هست كه در هيچ ماه سال و در هيچ برنامه اي اين نقدهاي تند و تيز ديده نميشه كه اين ناشي از پربيننده بودن برنامه و مورد توجه بودن اين برنامه است كه بايد به فال نيك گرفته بشه كه برنامه اينقدر جلب توجه كرده!از صميم قلبم از آقاي عليخاني و عوامل محترم برنامشون تشكر ميكنم در پناه حق باشيد!
سام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
گفتم نظرمو اینکه فقط ماه عسل عالی بوددوستانی که میگن علیخانی به زورمیخواست رضایت بگیره یه باردیگه برنامه رو ببینن متوجه میشن ایشون60بار گفت که ایشون حق قانونیشون هست اعدام و گفتن که مهمونای مختلفی آوردن تا مردم همه ی دیدگاه هارو ببینن اینکه حواسشون باشه همه نمیبخشن ولی واقعااگه تو برنامه ازاون پسر 18 ساله هم دفاع نمیکردکه چیز خاصی هم نگفت مثلاگفت که همه تقصیرامال این پسر18ساله نبوده و همه مامقصریم بازم خودشما میگفتین وای چه آدم سنگدلی چرا یه طرفه به قاضی رفتوخونواده ی قاتل رو در نظر نگرفت ودوستانی که میگن تکراریه من یه سوالی دارم این برنامه هایی که یه بازیگر60بارتاحالا توشون اومدنوکلا7کلمه بیشتر هم نگفته تو همشون تکراری نشدن؟توماه عسل که میان درس جدیدزندگی میدن هرکدومشون واقع بین باشین لطفا
sahar
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
برنامه ی ماه عسل مثل همیشه عالی بود..
رضازاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
ماه عسل امسال عالی حرکتش مثل همیشه رو به جلو بود
اجرای احسان علیخانی هم واقعا بی نقص بود مثل همیشه بهترین بودن
البته قضاوت های نادرستی هم در موردش میشه ولی خوب معلومه از کجا سر چشمه میگیره و شنونده باید عاقل باشه.
ارسال نظرات
آخرین اخبار